Oferujemy usługi SEO w rozmaitych pakietach, specjalnie dopasowanych do specyfiki poszczególnych branż, indywidualnych uwarunkowań, praw rządzących danym biznesem i potrzeb różnych Klientów. Zajmujemy się pozycjonowaniem regionalnym, szerokim, zagranicznym oraz pozycjonowaniem sklepów.
POZYCJONOWANIE
STRON WWW i SKLEPÓW
Popraw widoczność swojej witryny w sieci. Docieraj do właściwych odbiorców zainteresowanych konkretnie Twoim produktem, usługą, marką. Wyprzedź konkurencję – pozwól potencjalnym klientom szybko i łatwo odnaleźć Cię w wirtualnym świecie.
Brak opłat wstępnych
Przed podpisaniem umowy szczegółowo poinformujemy Cię o wszelkich należnościach.
Stały dostęp do monitoringu fraz
Regularnie wykonujemy szczegółowe raporty i przesyłamy je naszym Klientom.
Płatność tylko za wynik
Niezależnie od ilości fraz do pozycjonowania zapłacisz jedynie za te, które znajdą się w pierwszej dziesiątce wyników w Google.
Optymalizacja i wsparcie techniczne
Zapewniamy pomoc w przypadku problemów ze stroną, domeną, serwerem.
CO ROBIMY?
Zespół naszych ekspertów analizuje i ocenia stronę internetową Klienta, sprawdzając jej dostosowanie do wymogów wyszukiwarek internetowych. Takie działanie pozwala na szybką ewaluację i w razie konieczności – zmianę poszczególnych parametrów w taki sposób, by zwiększyć widoczność witryny w sieci.
Treść zamieszczona na stronie, opublikowana na blogu, stworzona na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych służy nawiązywaniu relacji z odbiorcą. Jednak w sieci unikalny, niepowtarzalny content ma znaczenie również dla widoczności witryny – jest jednym z istotnych czynników rankingowych w wyszukiwarkach.
Profesjonalne wsparcie osób, które od lat zajmują się marketingiem internetowym, pozwala uniknąć wpadek i ustrzec się przed ewentualną porażką. Specyfika biznesu prowadzonego w wirtualnej przestrzeni rządzi się własnymi prawami – warto je poznać, by wyprzedzić konkurencję i efektywnie promować własne produkty.
Codziennie miliony ludzi na świecie szukają informacji w sieci. Część z nich to potencjalni klienci. Co zrobić, aby szybko i łatwo znaleźli informację o Twojej firmie? Aby trafili właśnie na Twoją stronę, a nie konkurencji? Jak sprawić, by kliknęli w Twój link? Podpowiadamy: wypozycjonować się.
Spośród wszystkich metod dostępnych w sieci SEO ma najwyższy wskaźnik CLV, czyli sumę przychodów generowanych przez przeciętnego klienta dla firmy podczas trwania relacji.
SEO (Search Engine Optimization) jest bardzo skuteczne, ale tylko dla cierpliwych. Efekty pojawiają się zazwyczaj po kilku miesiącach. Jednak czekanie się opłaca, bo korzyści są wymierne, a zwrot stabilny. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz gwarantuje duży odsetek kliknięć. A im więcej ludzi zagląda na stronę, tym większa szansa, że kogoś zainteresuje zawarta na niej oferta, produkt, usługa. Pierwsza strona wyników wyszukiwania charakteryzuje się klikalnością 52,4%, pierwsza pozycja na niej – 18,2%, druga – 10,1%, a trzecia – 7,2%. Co to oznacza w praktyce? Ponad połowa internautów wchodzi na strony z pierwszej dziesiątki wyników. Jeśli Twój link pojawi się na pierwszej pozycji, to istnieje szansa, że niemal 1/5 użytkowników wpisujących w wyszukiwarce konkretną frazę, kliknie w niego. Nie musimy Cię przekonywać, że pozycja lidera się opłaca.
Zaufaj specjalistom!
Pozycjonowanie wymaga sporych nakładów pracy, między innymi optymalizacji, czyli takich modyfikacji kodu i treści, które sprawią, że roboty wyszukiwarki będą postrzegały daną stronę jako wartościową i pozwolą jej uplasować się wysoko w rankingu. Dodatkowo należy nieustannie śledzić zmieniające się co jakiś czas algorytmy Google, a działaniami SEO kierować umiejętnie, by nie doprowadzić do nałożenia filtrów i zablokowania witryny w wynikach.
Według nas, w tym przypadku lepiej nie robić tego samemu i całą pracę zlecić profesjonalistom. Ceny? Najczęściej stawki uzależnione są od ilości i popularności wybranych fraz, ale jeśli wybierzesz uczciwego wykonawcę usługi – pieniądze nie pójdą na marne.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Przyjmijmy, że opłata za frazę „fotograf lublin” to 100 zł miesięcznie. Jeżeli każdego dnia w miesiącu po wpisaniu frazy „fotograf lublin” strona była na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwań Google, to naliczamy pełną opłatę 100 zł. Jeżeli natomiast strona była przez 15 dni na pierwszej stronie wyników wyszukiwań, a przez pozostałe na drugiej i każdej kolejnej stronie w wynikach wyszukiwań, to płacą Państwo tylko za 15 dni na pierwszej stronie, czyli 50 zł. Jeśli była jeden dzień – to uiścić trzeba 1/30 stawki za frazę czyli 3,33 zł.
Tak, w ramach pakietu pozycjonowania oferujemy również kompleksową optymalizację witryny. Poprawna budowa i dostosowanie zawartości strony do wymagań wyszukiwarek internetowych ma kluczowe znaczenie dla pozycji zajmowanej w rankingu wyników. Dla robotów Google to właśnie content jest jednym z najistotniejszych wskaźników, decydujących o wartości strony.
Nie mamy nic do ukrycia, dlatego w każdym miesiącu będziesz otrzymywał od nas szczegółowe zestawienie. Na podstawie danych z raportu oraz dziennego monitoringu fraz możesz prześledzić efekty naszych prac i sam ocenić, czy kampania SEO daje spodziewane wyniki. Co więcej, dajemy Ci również dostęp online do wyników pozycjonowania.
Założenia kampanii bywają różne (generowanie ruchu na stronie, pozyskiwanie nowych klientów, poszerzenie grupy czytelników/odbiorców). Na początku ustalimy wspólnie, jakie są Twoje oczekiwania i cele, a następnie optymalnie dobierzemy typ pozycjonowania (lokalne, szerokie, zagraniczne) do potrzeb Twojej firmy.