Wyświetlaj swoje reklamy użytkownikom w wynikach wyszukiwania Google dokładnie wtedy, gdy będą wpisywali frazy związane z Twoimi produktami lub usługami.
OPTYMALIZACJA I AUDYT
GOOGLE ADWORDS
Wypełnij formularz, a skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel, który prześle niezobowiązującą wycenę działań. Nawiązując z nami współpracę, otrzymujesz:
Pewność, że o działania audytowe i optymalizacyjne zadbają wykwalifikowani pracownicy posiadający certyfikaty Google Partners.
Przejrzyste raporty z prowadzonych działań.
W czasie audytu AdWords zostanie sprawdzona struktura kampanii, która ma niebagatelny wpływ na zarządzanie jej przebiegiem i osiągane efekty. Pod uwagę zostanie wzięta także zasadność stosowania konkretnego podziału i zostaną uwzględnione jego korekty.
Na życzenie instalujemy bogate narzędzia analityczne i służące automatyzacji marketingu.
Dedykowanego opiekuna, który jest odpowiedzialny za audyt i optymalizację, zapewnia Ci wsparcie i odpowiada na wszystkie Twoje pytania.
CO ROBIMY?


Dzięki Google Display Network możesz wyświetlać swoje banery reklamowe w konkretnych serwisach internetowych lub profilując odbiorcę na podstawie np. cech demograficznych, zainteresowań albo filmów wideo, jakie ogląda na Youtube.

Klient był na Twojej stronie, ale nie dokonał konwersji? Dzięki remarketingowi możliwe jest zidentyfikowanie użytkowników odwiedzających Twoją stronę www, a następnie przekonanie ich do zakupu dzięki skierowanej do nich dedykowanej treści reklamowej.

Masz materiał wideo, z którym chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób? YouTube z 19 miliardami unikalnych użytkowników na świecie jest do tego najlepszym miejscem.

Pozwól użytkownikom łatwo znaleźć Twoje produkty dzięki platformie Google Merchant Center. Twoje reklamy będą wyświetlać się w Zakupach Google, w wynikach wyszukiwania niezależnie od reklam tekstowych oraz w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google (np. Youtube czy wyszukiwarce grafiki Google)
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Bardzo dużą rolę ze względów wizerunkowych, jak i sprzedażowych odgrywa prowadzenie kampanii Google AdWords. Dzięki reklamie w wyszukiwarce, oferta Twojego produktu może docierać bezpośrednio do osób wykazujących zainteresowanie podobnymi usługami. Jednak, aby reklama mogła dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej i mogła być skuteczna, kampania musi zostać odpowiednio zoptymalizowana.
Prowadzisz kampanię AdWords, ale czy Twoje działania są skuteczne? Czy nie popełniasz żadnych błędów? Skorzystaj z audytu AdWords i sprawdź jakość prowadzonych kampanii.
Audyt AdWords pozwoli na dogłębne przeanalizowanie prowadzonych kampanii i zniwelowanie popełnianych błędów. To z kolei pozwoli poprawić jakość kampanii i w większym stopniu spełniać założenia. Popełnianie nawet drobnych błędów może skutkować znaczącym obniżeniem jakości reklam i gorszym docieraniem do odpowiedniej grupy docelowej. Dzięki audytowi AdWords można zniwelować niepotrzebne kliknięcia i polepszyć sposób zarządzania budżetem reklamowym. Lepsze zoptymalizowanie kampanii oznacza skuteczniejsze dotarcie z ofertą do użytkowników, a to z kolei zwiększa szansę na wzrost sprzedaży produktów i usług w sieci.
W czasie audytu zostanie zweryfikowany przepływ informacji między usługami Google. Prowadzenie efektywnej kampanii to nie tylko działania na koncie AdWords. Istotne jest także połączenie z Google Analytics, a także opcja autotagowania kampanii oraz importu danych. W czasie audytu zostanie sprawdzone połączenie z kontem YouTube, Google Play, Google Search Console oraz Google Merchant Center.
Przeprowadzając audyt AdWords, specjalista sprawdzi kluczowe wskaźniki – konwersje, średnie CPC, współczynnik klikalności, współczynnik odrzuceń oraz Wynik Jakości. Przy uporządkowanej strukturze kampanii i kont można z powodzeniem przeprowadzać analizy oraz optymalizację.
Co więcej, specjalista przeanalizuje stosowane słowa kluczowe pod kątem zgodności z produktem i reklamowaną branżą. W przypadku nietrafności słów kluczowych, kampania reklamowa nie będzie miała szansy zarabiać. Istotne będzie także zweryfikowanie wykluczających słów kluczowych i schematów dopasowań.
Na skuteczność i odbiór reklam ma sposób ich napisania. W czasie audytu zostanie sprawdzona jakość stylistyczna reklam i ich poprawność techniczna. Pod lupę zostanie wzięty schemat nagłówków, wyświetlany adres URL oraz końcowy URL. Warto pamiętać, iż treść powinna być napisana językiem korzyści i wywierać dobre wrażenie na użytkownikach.
W czasie audytu AdWords zostanie sprawdzona struktura kampanii, która ma niebagatelny wpływ na zarządzanie jej przebiegiem i osiągane efekty. Pod uwagę zostanie wzięta także zasadność stosowania konkretnego podziału i zostaną uwzględnione jego korekty.
Audyt AdWords będzie odpowiednim rozwiązaniem, jeżeli chcesz zweryfikować prace agencji reklamowej wykonującej kampanię dla Twojej firmy oraz kiedy samodzielnie prowadzone działania nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Audyt pozwoli wdrożyć zmiany, które przyniosą większą skuteczność reklamowania się w sieci.