Wyświetlaj swoje reklamy użytkownikom w wynikach wyszukiwania Google dokładnie wtedy, gdy będą wpisywali frazy związane z Twoimi produktami lub usługami.
Banery reklamowe
GOOGLE ADS
Aby baner reklamowy przyniósł oczekiwane efekty, powinno się unikać zbyt dużej ilości tekstu, słabej jakości i estetyki, braku nawiązania do oferty i odbiorców. Szukasz sprawdzonych grafików, którzy zaprojektują wysokiej jakości banery reklamowe Google Ads, zgodnie z zasadami reklamy? Jesteś w dobrym miejscu! Combo Marketing to agencja reklamowa, która od lat pracuje na sukces małych i dużych firm, poprzez kompleksowe działania marketingowe. Tworzymy wysokiej jakości grafiki reklamowe, w tym banery reklamowe Google Ads, które mogą pomóc w promocji Twojej firmy. Wszystkie realizacje są niepowtarzalne, dzięki czemu możesz mieć pewność, że pomogą w kreowaniu Twojej marki, trafią w gusta Twoich potencjalnych Klientów i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży. Zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu!
Skuteczność kampanii Google Ads zależy od kilku czynników. Jednym z nich są wykorzystywane do reklam grafiki. Aby reklama była skuteczna, należy zadbać o wysokiej jakości banery reklamowe. Powinny one zawierać bardzo ważne elementy takie jak:
Profesjonalnie zaprojektowany logotyp firmy. Logo powinno nawiązywać do produktów lub usług lub do branży, w jakiej działa firma.
Call to action, czyli wezwanie do działania. Ten element jest kluczowy, gdyż zachęca klienta do określonego działania, np. sprawdź naszą ofertę, zamów, zadzwoń itd.
Informacja o akcji promocyjnej – na grafice powinny znajdywać się takie informacje jak: nazwa promocji, data, czas trwania, miejsce, co jest przedmiotem promocji, kod rabatowy i inne ważne informacje dla potencjalnych zainteresowanych osób. Kod promocyjny powinien być łatwy do zapamiętania.
Unikalna korzyść – na banerze reklamowym Google Ads powinna być zawarta korzyść, jaką otrzyma osoba korzystająca z oferty produktów lub usług. Zdjęcie produktu wraz z ceną.
CO ROBIMY?


Dzięki Google Display Network możesz wyświetlać swoje banery reklamowe w konkretnych serwisach internetowych lub profilując odbiorcę na podstawie np. cech demograficznych, zainteresowań albo filmów wideo, jakie ogląda na Youtube.

Klient był na Twojej stronie, ale nie dokonał konwersji? Dzięki remarketingowi możliwe jest zidentyfikowanie użytkowników odwiedzających Twoją stronę www, a następnie przekonanie ich do zakupu dzięki skierowanej do nich dedykowanej treści reklamowej.

Masz materiał wideo, z którym chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób? YouTube z 19 miliardami unikalnych użytkowników na świecie jest do tego najlepszym miejscem.

Pozwól użytkownikom łatwo znaleźć Twoje produkty dzięki platformie Google Merchant Center. Twoje reklamy będą wyświetlać się w Zakupach Google, w wynikach wyszukiwania niezależnie od reklam tekstowych oraz w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google (np. Youtube czy wyszukiwarce grafiki Google)