Reklama w Google

Kampania Google AdWords odgrywa dużą rolę ze względów sprzedażowych oraz wizerunkowych. Do popularnego typu reklam należą linki sponsorowane. Za ich sprawą oferta Twojego produktu czy usług ma szansę dotrzeć do potencjalnych klientów bezpośrednio w sytuacji, kiedy aktywnie ich poszukują. Zobaczenie przez odbiorcę reklamy w chwili, kiedy jest zainteresowany podobnymi produktami, zwiększa prawdopodobieństwo skorzystania z Twojej oferty.

 

Forma reklamy jaką są linki sponsorowane polega na wyświetlaniu użytkownikom reklamy tekstowej w wynikach wyszukiwania Google nad albo pod wynikami organicznymi. Wyświetlanie reklamy ma miejsce po wpisaniu przez Internautę w pole wyszukiwarki określonego słowa kluczowego, które jest wcześniej wybrane przez reklamodawcę. Jeżeli użytkownik kliknie w reklamę, zostaje przeniesiony do strony z ofertą. Model rozliczenia reklamy w postaci linków sponsorowanych to najczęściej cost per click, co oznacza płatność wyłącznie za kliknięcie użytkownika w reklamę – czyli rozliczenie tylko za przejście internauty na witrynę internetową. Reklamy tekstowe czyli linki sponsorowane składają się z dwóch nagłówków zawierających do 30 znaków, opisu wyświetlanego pod nimi (do 80 znaków) oraz adresu URL z dwoma polami tekstowymi do 15 znaków.

Poznaj ofertę: kampanie Adwords Lublin

Główną zaletą reklamy w formie linków sponsorowanych jest bardzo szybki efekt. Odpowiednio przygotowane reklamy wyświetlają się w wyszukiwarce niedługo po uruchomieniu kampanii i opłaceniu budżetu. Zaletą prowadzenia kampanii Google AdWords jest także kontrola nad harmonogramem wyświetlania, czasem trwania kampanii, a także kierowaniem reklam. To pozwala na bieżąco monitorować przebieg kampanii i w razie potrzeby dokonywać niezbędnych modyfikacji. Kampania Google AdWords w formie linków sponsorowanych jest efektowna, jednak tylko w przypadku odpowiedniej optymalizacji. Nieumiejętne ustawienie kampanii sprawi, że będzie ona mało skuteczna i kosztowna. Poprowadzenie skutecznej reklamy w formie linków sponsorowanych warto powierzyć specjalistom z naszej agencji.

 

Oferujemy też: Audyt kampanii Google Adwords

JAK PRACUJEMY

Badanie możliwości
ico jak robimy 2
Plan działania
ico jak robimy o nas 2
Realizacja i analiza
Inteligentny obiekt wektorowy copy
Badanie możliwości

Na początku analizujemy i sprawdzamy wszystkie opcje rozwoju. Poznajemy specyfikę branży i lokalizujemy nisze rynkowe. Przyglądamy się konkurencji. Oceniamy pozycję firmy, marki naszego Klienta, staramy się poznać jej mocne i słabe strony, a następnie wyznaczamy cele.

Plan działania

W kolejnym kroku przygotowujemy szczegółowy plan działania i ustalamy harmonogram prac. Indywidualnie dobieramy środki i narzędzia odpowiadające potrzebom konkretnego Klienta i jego firmy. Projekt kampanii przedstawiamy Zleceniodawcy i po wcześniejszym uzgodnieniu nanosimy ewentualne zmiany oraz poprawki.

Realizacja i analiza

Kiedy strategia zostanie opracowana i zaakceptowana przez Klienta, wdrażamy projekt. Cały czas monitorujemy i analizujemy efektywność podejmowanych działań. O ich wynikach informujemy w systematycznie przesyłanych raportach. Zleceniodawca ma również możliwość zgłaszania ewentualnych uwag.