Reklama w Google
Kampania Google AdWords odgrywa dużą rolę ze względów sprzedażowych oraz wizerunkowych. Do popularnego typu reklam należą linki sponsorowane. Za ich sprawą oferta Twojego produktu czy usług ma szansę dotrzeć do potencjalnych klientów bezpośrednio w sytuacji, kiedy aktywnie ich poszukują. Zobaczenie przez odbiorcę reklamy w chwili, kiedy jest zainteresowany podobnymi produktami, zwiększa prawdopodobieństwo skorzystania z Twojej oferty.
Forma reklamy jaką są linki sponsorowane polega na wyświetlaniu użytkownikom reklamy tekstowej w wynikach wyszukiwania Google nad albo pod wynikami organicznymi. Wyświetlanie reklamy ma miejsce po wpisaniu przez Internautę w pole wyszukiwarki określonego słowa kluczowego, które jest wcześniej wybrane przez reklamodawcę. Jeżeli użytkownik kliknie w reklamę, zostaje przeniesiony do strony z ofertą. Model rozliczenia reklamy w postaci linków sponsorowanych to najczęściej cost per click, co oznacza płatność wyłącznie za kliknięcie użytkownika w reklamę – czyli rozliczenie tylko za przejście internauty na witrynę internetową. Reklamy tekstowe czyli linki sponsorowane składają się z dwóch nagłówków zawierających do 30 znaków, opisu wyświetlanego pod nimi (do 80 znaków) oraz adresu URL z dwoma polami tekstowymi do 15 znaków.
Poznaj ofertę: kampanie Adwords Lublin
Główną zaletą reklamy w formie linków sponsorowanych jest bardzo szybki efekt. Odpowiednio przygotowane reklamy wyświetlają się w wyszukiwarce niedługo po uruchomieniu kampanii i opłaceniu budżetu. Zaletą prowadzenia kampanii Google AdWords jest także kontrola nad harmonogramem wyświetlania, czasem trwania kampanii, a także kierowaniem reklam. To pozwala na bieżąco monitorować przebieg kampanii i w razie potrzeby dokonywać niezbędnych modyfikacji. Kampania Google AdWords w formie linków sponsorowanych jest efektowna, jednak tylko w przypadku odpowiedniej optymalizacji. Nieumiejętne ustawienie kampanii sprawi, że będzie ona mało skuteczna i kosztowna. Poprowadzenie skutecznej reklamy w formie linków sponsorowanych warto powierzyć specjalistom z naszej agencji.
Oferujemy też: Audyt kampanii Google Adwords
JAK PRACUJEMY


