Opracowanie brandingu
dla szkoły tańca Salsame
Wyzwanie
Lubelskie studio tańca zajmujące się promocją salsy i tańców latynoamerykańskich postanowiło ożywić dotychczasowy wizerunek firmy. Remont i przebudowa wnętrz szkoły tańca były dobrym momentem na odnowienie i spójne połączenie innych elementów związanych z szeroko pojętą identyfikacją wizualną. Właśnie z takim zleceniem właściciele Salsame zwrócili się do nas.
Rozwiązanie
Idea przedstawiona przez Klienta opierała się na założeniu, że nowy wizerunek marki ma być dość prosty, minimalistyczny, jasny, ograniczony do wąskiej palety barw z wyraźnie rozłożonymi akcentami, bazującymi na dobrej jakości zdjęciach. Powtarzalność określonych elementów (kolory, czcionka) stała się dla nas podstawą do stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej.
Materiały promocyjne
Dotychczasowe realizacje Salsame związane z promocją wizerunku były dość chaotyczne, przypadkowe i tworzone doraźnie bez nadrzędnej, przemyślanej koncepcji. Dlatego naszym celem stało się ujednolicenie wszystkich elementów i materiałów promocyjnych tak, by jednoznacznie identyfikowały studio tańca i sprzyjały budowaniu świadomości marki wśród odbiorców.
Branding studia
Zgodnie z wykreowaną spójną strategią wizualną opracowaliśmy roll-upy, grafiki na koszulki dla uczestników kursów, grafiki zdobiące wnętrza odnowionego studia oraz reklamy zewnętrzne (m. in. wielkoformatowe banery na budynek siedziby szkoły). Z okazji urodzin szkoły tańca Salsame zaprojektowaliśmy również grafiki okolicznościowe – urodzinowe logo, ścianki i banery na Facebooka.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?