Jak zwiększyliśmy zapisy w prywatnej placówce edukacyjnej?

 Przedszkole Mali Zwycięzcy to prywatna placówka, która łączy w sobie funkcje żłobka, przedszkola i zerówki. Skupia się na przygotowaniu dzieci do nauki w szkole oraz wspieraniu rodziców w wychowaniu. Kadra pedagogiczna jest wysoko wykształcona i ukierunkowana na indywidualne potrzeby każdego dziecka, oferując szeroki zakres zajęć edukacyjnych i rozwijających.

Cele Kampanii ico kopia

Celem naszych działań było zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności przedszkola oraz zwiększenie liczby zapisów do placówki. Kluczowe cele marketingowe obejmowały:

  • Zwiększenie świadomości marki przedszkola.
  • Generowanie zapytań od zainteresowanych rodziców.
  • Finalnie, zwiększenie liczby zapisów do placówki.
Rozwiązanie ico kopia copy

Strategia Kampanii

Case study dotyczy działań w social mediach, równolegle prowadziliśmy również kampanię Google Ads. W mediach społecznościowych tworzyliśmy content oraz prowadziliśmy kampanię Meta Ads, która obejmowała kampanie wizerunkowe (aktywność dotycząca postów) oraz kampanię pozyskującą kontakty (kierującą do messengera).

 

Realizacja Kampanii

W pierwszej kolejności skupiliśmy się na utworzeniu content planu, który zawierał treści dla potencjalnie zainteresowanych rodziców oraz osób już korzystających z usług placówki. W planie znalazły się:

  • Posty pokazujące ofertę przedszkola i informacje o zajęciach dodatkowych.
  • Relacje z zajęć oraz edukacyjne posty na temat korzyści z poszczególnych zajęć czy aktywności.
  • Luźne treści związane z zabawami dla dzieci oraz tematyczne posty z kalendarza świąt nietypowych.

Targetowanie Reklam

Nasze kampanie targetowaliśmy wykorzystując geolokalizację.

  • Do osób mieszkających bezpośrednio w sąsiedztwie przedszkola oraz w okolicy sąsiadujących konkurencyjnych placówek.
  • Do osób mieszkających dalej, ale wciąż w Gdyni, docieraliśmy do rodziców oraz osób zainteresowanych tematyką dziecięcą (np. zabawki, zajęcia dla dzieci, edukacja przedszkolna).
  • Remarketing do osób odwiedzających stronę www oraz reagujących na reklamy.

Kreacje Reklamowe

Przygotowaliśmy grafiki w odpowiednich formatach:

  • Format karuzelowy.
  • Zdjęcia. Wszystkie materiały miały na celu pokazanie aktualnej oferty.
Efekty ico kopia copy 2

Kampania była prowadzona z myślą o optymalizacji kosztów aktywności wśród małej, ale precyzyjnie wybranej grupy docelowej. Dzięki temu osiągnęliśmy niski koszt aktywności, wynoszący między 0,20 zł a 0,40 zł.

Kampania przyniosła następujące rezultaty:

  • Znaczący wzrost zasięgu strony przedszkola.
  • Niski koszt aktywności użytkowników.
  • W czerwcu 2024 roku pozyskaliśmy 42 nowe kontakty, co przełożyło się na wyraźny wzrost zapisów do placówki.
  • Średni koszt przyciągniętego kontaktu: 17 zł.
  • Ilość pozyskanych kontaktów: 42.
  • Wartość pozyskanego klienta: między 10-12 tysięcy zł  

Wnioski

Kluczowymi czynnikami sukcesu były:

  • Dokładne targetowanie grupy docelowej.
  • Różnorodny i angażujący content.
  • Ciekawe i różnorodne grafiki reklamowe (animacje, karuzele, zdjęcia).
  • Skuteczna strategia remarketingowa.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE