Opracowanie identyfikacji wizualnej
marki Poland Premium
Wyzwanie
Pomysłodawcy nowego polskiego znaku promocyjnego zlecili nam przygotowanie podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Co oczywiste, projektowane szablony graficzne miały w sposób jasny nawiązywać do narodowego charakteru, polskości, a jednocześnie podkreślać jakość i renomę marek promowanych znakiem.
Rozwiązanie
Pierwszym i najważniejszym zadaniem stało się stworzenie logotypu, który jednoznacznie wyrażałby założenia pomysłodawców. Symbol miał pojawiać się na poszczególnych materiałach promocyjnych i tym samym definiować ich wygląd. Zespół naszych grafików stworzył biało-czerwony znak odzwierciedlający uproszczony kształt terytorium Polski z czarnym napisem nazwy nowej marki.
Materiały reklamowe
W ramach zlecenia stworzyliśmy spójne projekty wizytówek, roll-upów oraz banerów zewnętrznych. Projekty bazują na idei wykorzystującej przede wszystkim biel przełamaną czerwienią i czernią. Ważnymi elementami projektów są zdjęcia przedstawiające ważne zabytki, krajobrazy i obszary kojarzące się z Polską.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?