Kampania TikTok Ads McVitie’s & Flipz
Kampania TikTok Ads zakończyła się sukcesem. Skutecznie wprowadziliśmy markę i zaprezentowaliśmy jej produkty na platformie, na której nie była ona wcześniej obecna.
Efektywne targetowanie oraz atrakcyjne kreacje reklamowe pozwoliły na osiągnięcie ponad 2 tysięcy obserwacji profilu. Materiały promocyjne przyczyniły się do wygenerowania realnego zaangażowania społeczności. Tym samym możliwe było zwiększenie zainteresowania produktami McVitie’s i Flipz, o które użytkownicy niejednokrotnie pytali w komentarzach.
Dotarliśmy do nowej grupy odbiorców, a także pokazaliśmy produkty zgodnie z charakterystyką medium – w ciekawej, zabawnej i rozrywkowej odsłonie.
Tak zaplanowane działania przyniosły skuteczne efekty wizerunkowe oraz zwiększyły zainteresowanie ofertą marki.
- Zwiększenie rozpoznawalności McVitie’s / Flipz na platformie TikTok
- Pozyskanie obserwujących profilu
- Nakłonienie do interakcji z marką – komentarzy, udostępnień i polubień
Strategia Kampanii
W ramach kampanii na platformie TikTok skupiliśmy się na trzech celach reklamowych: zasięgu, wyświetleniach wideo oraz interakcjach. Użytkownicy nie tylko odtwarzali materiały, ale także byli zachęcani do pozostawienia obserwacji czy udostępnienia, skomentowania lub polubienia treści. Dzięki temu generowliśmy dodatkowy zasięg – organiczny, nie pochodzący z reklam płatnych.
Realizacja Kampanii
- Targetowanie:
- Skupiliśmy się na dwóch grupach odbiorców: dla McVitie’s były to osoby w wieku 18-44 zainteresowanie pieczeniem, smakołykami, przepisami, ale także codziennym życiem i produktami spożywczymi / dla Flipz podobna grupa wiekowa, osoby zainteresowane produktami spożywczymi, smakołykami oraz gaimingiem.
- Kreacje reklamowe:
- Tworzyliśmy zabawny, lifestylowy content, wykorzystując bieżące trendy – popularne tematy TikToków lub muzykę.
- Budżet i optymalizacja:
- Kampania była monitorowana i optymalizowana na bieżąco.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?