Kampania TikTok Ads McVitie’s & Flipz

Kampania TikTok Ads zakończyła się sukcesem. Skutecznie wprowadziliśmy markę  i zaprezentowaliśmy jej produkty na platformie, na której nie była ona wcześniej obecna.

Efektywne targetowanie oraz atrakcyjne kreacje reklamowe pozwoliły na osiągnięcie ponad 2 tysięcy obserwacji profilu. Materiały promocyjne przyczyniły się do wygenerowania realnego zaangażowania społeczności. Tym samym możliwe było zwiększenie zainteresowania produktami McVitie’s i Flipz, o które użytkownicy niejednokrotnie pytali w komentarzach. 

Dotarliśmy do nowej grupy odbiorców, a także pokazaliśmy produkty zgodnie z charakterystyką medium – w ciekawej, zabawnej i rozrywkowej odsłonie. 

Tak zaplanowane działania przyniosły skuteczne efekty wizerunkowe oraz zwiększyły zainteresowanie ofertą marki. 

Cele Kampanii ico kopia
  1. Zwiększenie rozpoznawalności McVitie’s / Flipz na platformie TikTok
  2. Pozyskanie obserwujących profilu
  3. Nakłonienie do interakcji z marką – komentarzy, udostępnień i polubień
Rozwiązanie ico kopia copy

Strategia Kampanii

W ramach kampanii na platformie TikTok skupiliśmy się na trzech celach reklamowych: zasięgu, wyświetleniach wideo oraz interakcjach.  Użytkownicy nie tylko odtwarzali materiały, ale także byli zachęcani do pozostawienia obserwacji czy udostępnienia, skomentowania lub polubienia treści. Dzięki temu generowliśmy dodatkowy zasięg – organiczny, nie pochodzący z reklam płatnych. 

Realizacja Kampanii

  1. Targetowanie:
    • Skupiliśmy się na dwóch grupach odbiorców: dla McVitie’s były to osoby w wieku 18-44 zainteresowanie pieczeniem, smakołykami, przepisami, ale także codziennym życiem i produktami spożywczymi / dla Flipz podobna grupa wiekowa, osoby zainteresowane produktami spożywczymi, smakołykami oraz gaimingiem. 
  2. Kreacje reklamowe:
    • Tworzyliśmy zabawny, lifestylowy content, wykorzystując bieżące trendy – popularne tematy TikToków lub muzykę.
  3. Budżet i optymalizacja:
    • Kampania była monitorowana i optymalizowana na bieżąco.
Wyniki Kampanii ico kopia copy 2
  • Łączna liczba obserwacji profilu: 2 047
  • Łączna liczba polubień: 12 300 
  • Zasięg materiałów: 1 371 506
  • Liczba wyświetleń: 4 087 493


 

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE