Nowa koncepcja graficzna identyfikacji
Lingua Kids Club
Wyzwanie
Lingua Kids Club jest szkołą językową specjalizującą się w nauczaniu dzieci w różnym wieku. Program opiera się na autorskiej metodzie wykorzystującej naturalną dziecięcą chęć poznawania świata. Szkoła uczestniczy w programie National Geographic Learning. Naszym zadaniem było stworzenie materiałów reklamowych (projekt plakatu, roll-up’u, ulotki i baneru), które miały trafić do odbiorcy jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Rozwiązanie
Postawiliśmy na nowoczesny, ale ciepły i przyjemny wizerunek. Przy takich projektach należy jednak pamiętać, że reklamy muszą przekonać przede wszystkim rodzica, ponieważ to on decyduje o zapisaniu dziecka do danej szkoły. Inspiracją do opracowanych rozwiązań graficznych stało się istniejące logo szkoły.
Projekty graficzne w żywej
kolorystyce
Wykorzystaliśmy kolorystykę współgrającą z logo szkoły. Postanowiliśmy też nawiązać do firmowego znaku, projektując ozdobne elementy graficzne. Zastosowaliśmy nowoczesne, opływowe fonty. Informacje staraliśmy się przedstawić w jak najbardziej przejrzysty sposób.
Materiały reklamowe
na różne sezony
Szkoła językowa Lingua Kids Club organizuje różnego rodzaju kolonie dla dzieci, zarówno w wakacje jak i ferie zimowe. Zaprojektowaliśmy zestaw materiałów graficznych na oba rodzaje wydarzeń: plakaty, ulotki oraz grafiki wykorzystane na stronie internetowej. Wszystkie projekty powstały w żywej, przyjemnej kolorystyce mającej zachęcić do udziału w koloniach. Równie ważne było czytelne i przejrzyste rozmieszczenie treści.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?