Zebraliśmy ponad 20 tysięcy złotych wsparcia w mniej niż 2 tygodnie dla Hospicjum Dobrego Samarytanina w Lublinie

Hospicjum Dobrego Samarytanina w Lublinie to miejsce, gdzie każdy chory znajduje ciepło, wsparcie i profesjonalną opiekę w najtrudniejszych momentach swojego życia.

Placówka obejmuje opieką pacjentów onkologicznych w terminalnym okresie choroby, u których zakończono leczenie przyczynowe. Pomoc hospicyjna jest całkowicie nieodpłatna, co zapewnia dostępność usług dla każdego potrzebującego. 

Cele Kampanii ico kopia
  1. Zbiórka środków na zakup pomp infuzyjnych, niezbędnych do udzielania skutecznej pomocy pacjentom.
  2. Wygenerowanie dużego odzewu i zasięgu dla prowadzonej zbiórki. 
  3. Wdrożenie specjalnie zaprojektowanego licznika wpłat na podstronę ze zbiórką.
Rozwiązanie ico kopia copy

Wyzwania: 

  1. Odpowiednie przygotowanie materiałów do kampanii, tak, aby wskazywały one na fakt, że każda pomoc – nawet ta najmniejsza – jest bardzo ważna. 
  2. Zebranie znacznej kwoty, umożliwiającej placówce zakup niezbędnego sprzętu.

Strategia Kampanii

W ramach kampanii, prowadzonych na Facebooku i Instagramie, skupiliśmy się na pozyskiwaniu wpłat na zbiórkę. 

Użytkownicy aktywnie komentowali oraz udostępniali promowane materiały, co generowało dodatkowy, organiczny zasięg reklam. 

Co więcej, zasugerowaliśmy i wdrożyliśmy specjalnie zaprojektowany licznik oraz wskaźnik procent wpłat, jakie udało się zebrać w czasie rzeczywistym. To dodatkowo motywowało użytkowników do pozostawienia darowizn.

Realizacja Kampanii

  1. Targetowanie:
    • Grupą, której wyświetlaliśmy kampanie na temat zbiórki, były osoby w wieku 30-60 lat, które mogły utożsamić się z sytuacją rodzin pacjentów. Skupiliśmy się na mieszkańcach Lublina i okolic. 
    • Targetowaliśmy materiały także do osób, które były aktywne na stronie Hospicjum Dobrego Samarytanina oraz grupy użytkowników najbardziej podobnych do nich. 
  2. Kreacje reklamowe:
    • Stworzyliśmy materiały podkreślające fakt, że każda pomoc się liczy, nawet ta najmniejsza. 
  3. Budżet i optymalizacja:
    • Kampania była monitorowana i optymalizowana na bieżąco.
Efekty ico kopia copy 2

Wyniki Kampanii

  • Ponad 20 tysięcy złotych wsparcia zebrane w około 1,5 tygodnia
  • 116 213 wyświetleń materiałów
  • 165 udostępnień materiałów reklamowych 

Wnioski

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu, właściwym kreacjom i komunikacji na temat zbiórki, zachęcaliśmy użytkowników do wpłacania darowizn oraz udostępniania materiałów na swoich profilach. 

Wpłynęliśmy nie tylko na wyniki reklam płatnych, ale także udało się nam zachęcić wspierających do działań generujących znaczny zasięg organiczny. 

Umieszczenie licznika wpłat dodatkowo motywowało użytkowników i miało duży wpływ na ilość i czas, w jakim zbieraliśmy darowizny. 

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE