Ponad 830 kontaktów w 3 miesiące dla Fundacji Studenckiej „Młodzi Młodym”
Fundacja Studencka „Młodzi-Młodym” to jedna z najlepszych organizacji OPP w Polsce, według danych Ministerstwa Finansów z 2023 roku. Rejestracja konta w ramach jej działalności jest prosta i darmowa.
FSMM oferuje pełne wsparcie dla swoich Partnerów.
Zapewnia szybkie rozliczenia środków, brak minimalnych wpłat i wypłat, darmowy program PIT, dwie formy darowizny oraz prostą obsługę finansów.
Cele Kampanii
- Zbieranie kontaktów, które mogą stać się potencjalnymi podopiecznymi Fundacji – w grupach sportowców, pasjonatów, osób niepełnosprawnych, ludzi związanych ze schroniskami/azylami dla zwierząt i edukatorami/pracownikami placówek edukacyjnych.
- Rejestracja podopiecznych i założenie konta w ramach Fundacji.
- Wygenerowanie dużego odzewu i zasięgu dla prowadzonych kampanii reklamowych.
Rozwiązanie
- Targetowanie:
- Kampanie wyświetlaliśmy 5 grupom odbiorców, osobom zainteresowanym lub związanym z:
- szkolnictwem: rodzicom dzieci czy nauczycielom/dyrekcji\
- schroniskami/azylami dla zwierząt
- sportem: rodzicom utalentowanych dzieci, członkom kół sportowych, sportowcom oraz ludziom
- Kampanie wyświetlaliśmy 5 grupom odbiorców, osobom zainteresowanym lub związanym z:
-
-
-
- kreatywnym, o specyficznych zainteresowaniach
- aktywnie szukającym wsparcia medycznego.
-
-
Dodatkowo prowadziliśmy także kampanię zachęcającą do przekazywania 1,5% podatku podopiecznym Fundacji.
- Kreacje reklamowe:
- Stworzyliśmy dwie grupy grafik – wykorzystując fotografie i prostsze, zwierające wyraziste hasła. W większym stopniu wykorzystywaliśmy t drugą grupę reklam, która okazała się tą lepiej performującą.
Efekty
- Ponad 830 kontaktów z kampanii reklamowej
- 200 zarejestrowanych podopiecznych Fundacji
- 1 641 613 wyświetleń materiałów
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?