Budowanie wizerunku precelków FLIPZ w Social Mediach

Cele

  • Stworzenie identyfikacji wizualnej dla marki FLIPZ w social mediach.
  • Dotarcie do grupy odbiorców w wieku 16-34 lat z dużych miast w Polsce.
  • Dostosowanie contentu i targetowania do określonych grup odbiorców.
  • Zwiększenie zasięgu i zaangażowania w postach na Facebooku i Instagramie.

Wyzwania

  • Brak wcześniejszej identyfikacji wizualnej marki w social mediach.
  • Konkurencja wśród popularnych przekąsek na rynku m.in.: Reese’s, Oreo, Pocky.
  • Dotarcie do klientów sklepów Auchan, E.Leclerc, HalfPrice

Strategia:

Stworzenie spójnych szablonów graficznych

Rozpoczęliśmy od stworzenia spójnych szablonów graficznych dla postów w social mediach. Nowa identyfikacja wizualna miała na celu odzwierciedlenie zabawnego i angażującego charakteru marki FLIPZ. Kolorystyka i grafika były dopasowane do młodej, dynamicznej grupy odbiorców.

Targetowanie Grup Odbiorców

Grupa odbiorców marki FLIPZ to osoby w wieku 16-34 lat, mieszkające w dużych miastach, prowadzące aktywny styl życia. Kampanie reklamowe były dostosowane do konkretnych grup.

Grupy Odbiorców:

  1. Gamerzy: Zainteresowania związane z gamingiem np. PS5 lub poszczególne gry.
  2. Targetowanie na podstawie lokalizacji – wygenerowaliśmy listy z adresami sklepów: Auchan, Lidl i E.Leclerc i wgraliśmy je do Facebooka, by móc wyświetlać reklamy w promieniu 1 km od sklepów
  3. Osoby zainteresowane meczami piłki nożnej (szczególnie podczas meczów Polski)

Kampanie Reklamowe

Skupiliśmy się na promowaniu postów oraz kampaniach na zasięg.

Content

Tworzyliśmy content, który był angażujący i dopasowany do określonej przez klienta grupy docelowej, nawiązując do charakterystycznych sytuacji np. granie na komputerze lub na konsoli, spotkania z przyjaciółmi, wspólne oglądanie meczu, granie w planszówki, rodzinne wakacje lub wycieczki samochodowe.

  Wyniki

  • Stworzenie zabawowego i angażującego contentu na Facebooku i Instagramie, w tym real time marketingu
  • Prawie 2 miliony wyświetleń reklam.
  • CPM (Koszt 1000 wyświetleń reklamy) = 2,14 zł.
  • 107 311 aktywności pod postami.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE