Jak skutecznie reklamować firmę z sektora motoryzacyjnego?
Fleet Center to sieć profesjonalnych wypożyczalni samochodowych oferujących zarówno auta osobowe, jak i dostawcze. Firma jest częścią jednego z najważniejszych holdingów motoryzacyjnych w kraju – Grupy PTH S. A. Poza szerokim asortymentem wynajmowanych pojazdów Fleet Center ma dla swoich klientów całą gamę usług komplementarnych (np. zarządzanie flotą). Naszym zadaniem była promocja oferty spółki w Internecie i mediach społecznościowych.
Firmowy fanpage Fleet Center miał niezbyt bogatą historię. Zanim nawiązaliśmy współpracę, posty były zamieszczane sporadycznie i zdobywały niewielki zasięg. Nasze zadanie polegało na profesjonalnej obsłudze profilu, a także promocji kluczowych usług firmy.
Zajęliśmy się nie tylko prowadzeniem kampanii na Facebooku, ale też w sieci AdWords (linki sponsorowane, remarketing). Akcje marketingowe były skierowane do odbiorców zainteresowanych wynajmem konkretnych modeli samochodów, wynajmem długoterminowym, a także do użytkowników znajdujących się w pobliżu oddziałów firmy.
Profesjonalne narzędzia wykorzystywane do obsługi fanpage’a oraz systematycznie prowadzone akcje reklamowe pozwoliły dosyć szybko zauważyć pozytywne efekty naszych działań. Wyraźnie zwiększyła się liczba użytkowników przechodzących z profilu firmowego na stronę docelową, wzrosła również liczba rezerwacji dokonywanych online.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?