Jak nadać agencji dostęp do Facebooka?
Zlecasz agencji reklamowej prowadzenie profilu firmowego lub przeprowadzenie kampanii?
Poniżej instrukcja krok po kroku wraz z zrzutami ekranu, które ułatwią Ci nadanie odpowiednich dostępów:
-
Nadawanie dostępu do fanpage’a
- Dodawana do fanpage’a osoba musi należeć do grona Twoich znajomych na Facebooku.
- Przejdź do strony Twojego fanpage’a i kliknij Ustawienia strony w lewym dolnym rogu.
- Kliknij Role na stronie w lewej kolumnie.
- Wpisz imię i nazwisko lub adres e-mail w polu i wybierz odpowiednią osobę z wyświetlonej listy.
- Kliknij opcję Reklamodawca, by wybrać rolę z rozwijanego menu.
- Kliknij opcję Dodaj i wprowadź hasło, aby potwierdzić.
2. Nadawanie dostępu do konta reklamowego
Jeśli wyświetlałeś już reklamy na Facebooku pewnie masz już skonfigurowany Business Manager Facebooka. (Jeśli nie – zgłoś się do nas, zajmiemy się reklamą dla Twojej firmy! 😉
Jak nadać dostęp?
- Wejdź na swoje konto firmowe na https://business.facebook.com/
- Po lewej stronie pojawi Ci się rozwijalne menu. Kliknij w Ustawienia Firmowe
- Możesz dodać do konta konkretną osobę lub nadać dostęp Partnerowi – Agencji.
Musisz dysponować identyfikatorem firmy partnera. Poproś więc wcześniej pracownika agencji o podanie takiego numeru. Danemu partnerowi lub osobie, przyporządkować możesz konkretne zasoby Twojego Business Managera, np. dostęp do fanpage’a (ominąć możesz wówczas cały podpunkt 1 i zrobić to tutaj), konta reklamowego, Pixela lub katalogu.