10 porad , które pomogą Ci pozyskać nowych klientów
Zapoznaj się z 10 poradami, które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów.
1. Zamów pozycjonowanie Twojej strony internetowej
Czy Twoi klienci mają problem ze znalezieniem Twojej firmy? Masz mały ruch na stronie internetowej? Potrzebuje więcej leadów?Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) są to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce na frazy opisujące Twoją ofertę. Dzięki SEO osiągniesz wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Zgłoś się do nas – mamy ponad 15 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron.
2. Bądź aktywny w mediach społecznościowych
Social media to świetne narzędzie do budowania relacji z potencjalnymi klientami. Pomogą Ci w budowaniu wizerunku profesjonalisty. Ułatwią komunikację z potencjalnymi klientami. „Przyszłość biznesu to społeczność”. Załóż konto na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pinterest, YouTube stwórz grupę na Facebooku. Dodawaj posty regularnie, dbaj o to, by jak najszybciej odpisywać na wiadomości i komentarze.
3. Przeglądaj strony oraz grupy na Facebooku
Szukaj nowych zleceń w Internecie! Na stronach typu Oferteo, Gumtree, Useme oraz na grupach na Facebooku.
4. Ułatw potencjalnym klientom kontakt z Twoją firmą
Daj możliwość kontaktu – poprzez Messenger, Email, telefon, formularz kontaktowy, a także… wgraj na stronie internetowej widgety kontaktowe – np. Chater umożliwiający chat na stronie i Callpage, który pozwala na zamówienie połączenia z konsultantem nawet w kilka minut.
5. Promocje, kupony, kody zniżkowe
Daj klientom rabat na pierwsze zakupy, wygeneruj kod zniżkowy, za zapis do Newslettera organizuj promocje z okazji wszelkiego rodzaju świąt. Zainspiruj się 10 pomysłami na promocje dla ecommerce, które podrzuciliśmy Wam z okazji Black Friday (KLIKNIJ).
6. Zostań sponsorem lub partnerem wydarzeń i bierz udział w spotkaniach, w których uczestniczą Twoi potencjalni klienci
Znajdź wydarzenia, które są bliskie Twojemu potencjalnemu rynkowi, gdzie znajdą się Twoi potencjalni klienci. Szukaj wydarzenia. Szukaj informacji na temat zbliżających się wydarzeń na Facebooku w sekcji Wydarzenia (KLIKNIJ) czy w gazetach. Skontaktuj się z organizatorami i zapytaj o możliwość zostania partnerem lub sponsorem wydarzenia.
7. Pielęgnuj kontakty po rozmowie lub spotkaniu
Zapytaj czy Twoja oferta była zrozumiała, czy możesz coś wytłumaczyć. Badanie przeprowadzone przez „Harvard Business Review” dowodzi, że sprzedawcy, którzy kontaktowali się z leadem w ciągu godziny od zgłoszenia, byli w stanie skutecznie skonwertować go na następny etap procesu sprzedażowego 7x częściej niż ci, którzy kontaktowali się po godzinie, i aż 60x częściej niż w przypadku kontaktu po 24 godzinach.
8. Postaw na płatną reklamę internetową
Postaw na reklamę internetową – Facebook Ads i Google Ads dają olbrzymie możliwości reklamowe dla firm. Możesz zwiększyć sprzedaż poprzez reklamę Twoich produktów, kierując ruch do Twojego sklepu, reklamować się na YouTube, a także pozyskiwać kontakty (telefony/maile) do potencjalnych nowych klientów, zainteresowanych Twoimi usługami (Przeczytaj więcej w naszym artykule o reklamie Lead Ads – KLIKNIJ). Zgłoś się do nas – zrealizujemy dla Ciebie profesjonalną kampanię reklamową.
9. Dodaj swoją firmę do Google Moja Firma
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które umożliwia wyświetlanie informacji o firmie w wyszukiwarce oraz Mapach Google. Warto wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje: możesz dodać tam również swoje produkty, usługi, promocje, wydarzenia.
10. Zadbaj o pozytywne opinie
Każdego dnia 33% konsumentów sprawdza opinie w internecie. Przeciętny konsument spędza 13 minut i 45 sekund czytając recenzje, zanim podejmie decyzję. Dowiedz się więcej o monitorowaniu, zarządzaniu i pozyskiwaniu opinii o firmie w naszym artykule (KLIKNIJ)
Źródła:
Lead leadowi nierówny, czyli jak generować wysokiej jakości leady w B2B
Jak pozyskać klienta